Termenii și condițiile programului de loialitate "Simply Points"

§1 Prevederi preliminare

    Termenii utilizați în aceste reglementări (denumite în continuare "regulament") înseamnă:

    1. Participant la Programul de loialitate ("Participant") – persoană fizică sau juridică cu capacitate juridică deplină, care îndeplinește cerințele prevăzute în prezenții Termeni și Condiții, care, exprimându-și dorința de a participa la Programul de Loialitate, a aderat la acesta prin înregistrarea cu succes în Magazinul Online; Client.
    2. Simply Buy (“Organizator al programului de loialitate”, “Organizator”) – Societatea SimplyBuy SRL cu sediul in Bd. Marasti, Nr. 47, Sector 1, Bucuresti, fiind inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/21074/2022, avand CUI RO43302274, avand cont bancar deschis la Banca Transilvania, IBAN RO48BTRLRONCRT0584876201.
    3. Program de loialitate (program) – program organizat de către Organizator și desfășurat în Magazinul online, constând în regulile prevăzute în prezenții Termeni și condiții. Participantul la program poate, printre altele
    4. să acumuleze Moneda Virtuală în Contul său de Participant prin achiziționarea de bunuri pentru uz propriu (care nu sunt direct legate de activitatea sa comercială sau profesională) în Magazinul Online și în cazurile prevăzute în acești Termeni și Condiții, precum și în cadrul promoțiilor speciale,
    5. să utilizeze Moneda Virtuală acumulată în Magazinul Online, în perioada de valabilitate a acesteia, în conformitate cu regulile descrise în Termenii și Condițiile,
    6. să beneficieze de promoții speciale organizate de Organizator (de exemplu, promoții speciale cu reduceri).
    7. Simply Points (Moneda virtuală) – Punctele de loialitate acordate participanților pentru efectuarea achizițiilor cu amănuntul de bunuri în magazinul online, de o valoare corespunzătoare prezentată în monedă virtuală, constituind un bonus pentru participanții la program, acumulate în contul participantului conform ratei de conversie adoptate, cu un termen de valabilitate specificat, care pot fi utilizate de către participant în conformitate cu aceste regulamente.
    8. Contul participantului (Cont) – contul personalizat al Participantului creat în conformitate cu acești Termeni și Condiții și disponibil pe SimplyBuy.ro Contul Participantului arată starea contului, respectiv soldul curent al Monedei Virtuale Simply Points colectate de către Participant în conformitate cu acești Termeni și Condiții, luând în considerare valoarea acordată, utilizată, returnată, dedusă, anulată și expirată a Monedei Virtuale și istoricul achizițiilor înregistrate.
    9. Magazin online – magazinul online administrat de organizator, care funcționează la adresa https://www.SimplyBuy.ro
    10. Produse – produsele din oferta magazinului online.
    11. Schimbul punctelor – un mecanism de utilizare a Monedei virtuale în cadrul participării Participantului la Programul de loialitate, în conformitate cu termenii și condițiile prezentului Termeni și condiții, care constă în conversia de către Participant a unei cantități selectate de Monedă virtuală în scopul creării unui cod de reducere.
    12. Cod de reducere – un cod de reducere în format electronic, sub forma unui cod alfanumeric, care dă dreptul Participantului de a-l utiliza în Magazinul online, sub forma unei reduceri pentru produsele achiziționate de către acesta, în cuantumul rezultat din moneda virtuală utilizată.
    §2 Aderarea la program
    1. Pentru a vă înscrie în Program, trebuie să citiți acești Termeni și condiții și să vă creați un cont în Magazinul online.
    2. Aderarea la Program și exercitarea drepturilor care decurg din acesta sunt gratuite.
    3. Programul de loialitate este valabil pe o perioadă nedeterminată până la rezilierea acestuia de către Organizator.
    4. Aderarea la Program are loc în mod automat în momentul plasării unei comenzi cu o valoare mai mare de 10 RON brut, utilizând un cont înregistrat în Magazinul online.
    5. O persoană care se alătură Programului în conformitate cu prezentul Regulament, dobândind statutul de Participant, are un Cont de Participant disponibil în Magazinul Online ca parte a Programului.
    6. Un Participant poate avea doar un singur Cont de Participant la un moment dat. Numai Participantul poate exercita drepturile care decurg din Programul de fidelizare.
    7. Participantul are acces la Cont în orice moment prin conectarea la Magazinul online.
    8. Participantul poate modifica în orice moment datele Participantului, cu excepția numelui și prenumelui, prin efectuarea modificărilor corespunzătoare după ce se conectează la Contul Participantului.
    9. Participantul nu este obligat să utilizeze Simply Points disponibile în Contul său, cu toate acestea, efectuarea unei tranzacții cu ajutorul acestora implică faptul că Participantul a citit și a acceptat prevederile acestor Termeni și Condiții.
    §3 Drepturile participantului
    1. Participantul are dreptul la:
    2. să acumuleze în Contul Participantului Moneda Virtuală Simply Points pentru achiziționarea de Bunuri în Magazinul Online și în cazurile specificate în acești Termeni și Condiții, precum și în cadrul promoțiilor speciale;
    3. să utilizeze Moneda Virtuală acumulată în termenii și condițiile descrise în Termeni și Condiții (Conversia Punctelor);
    4. pentru a participa și a beneficia de promoții speciale organizate de Organizator (de exemplu, promoții speciale de reduceri);
    5. să participe la acțiuni suplimentare de colectare de puncte, cum ar fi recomandarea de produse și afilierea la vânzări.
    6. Utilizatorii înregistrați care se conectează la contul lor SimplyBuy.ro au acces la promoții speciale pentru bunurile oferite în Magazin, disponibile numai pentru utilizatorii conectați.
    7. Informațiile privind promoțiile, acțiunile de reducere etc. vor fi comunicate Participantului sub formă de mesaje e-mail/SMS, în conformitate cu consimțământul dat de către Participant.
    8. Informațiile conținute în Contul Participantului vor constitui dovada achiziționării produsului, cu condiția ca tranzacția să fi fost înregistrată în Contul Participantului. Orice dovadă de achiziție poate face obiectul unor reclamații.
    9. În cazul returnării parțiale sau totale a unei comenzi efectuate de un Participant folosind un Cod de Reducere primit ca parte a conversiei Punctelor virtuale Simply Points, Codul de Reducere se consideră a fi fost utilizat.
    10. Drepturile unui Participant care decurg din participarea la Programul de loialitate, în special moneda virtuală, nu pot fi combinate cu cele ale unui alt Participant sau transferate.
    11. Participantul poate exercita drepturile care decurg din participarea la Programul de fidelizare numai pe durata programului, cu excepția cazului în care se prevede altfel în regulament.
    12. Participantul nu are dreptul de a schimba Moneda virtuală sau Codurile de reducere în numerar.
    §4 Puncte Virtuale
      1. Sub incidența paragrafului 17 de mai jos, Virtual Simply Points va fi acordat Participantului pentru achiziționarea de Produse înregistrate în Contul Participantului, în cuantumul determinat în conformitate cu paragraful 2 de mai jos, sub rezerva următoarelor prevederi.
      2. Punctele virtuale Simply Points vor fi acordate Participantului după cum urmează:
      3. pentru achiziționarea de Produse din oferta Magazinului Online, Participantului i se vor acorda Puncte Virtuale așa cum sunt definite grafic pe fișa produsului și în coșul de cumpărături.
      4. în cazul plății Produselor cu ajutorul unui Cod de Reducere obținut prin conversia Punctelor Virtuale într-un Cod de Reducere, se vor acorda Participantului alte Simply Points doar în modul stabilit la punctul a) de mai sus pentru partea plătită prin alte mijloace decât cele rezultate din utilizarea Codului de Reducere.
      5. Participantul poate verifica în orice moment în magazinul online SimplyBuy.ro starea contului său de loialitate cu Punctele Simply virtuale acordate, împreună cu numărul de puncte pe care le poate utiliza.
      6. Rata de conversie pentru convertirea punctelor virtuale Simply Points într-un cod de reducere este de 100 de Simply Points = 5 Lei brut.
      7. Valoarea minimă a Simply Points care poate fi răscumpărată pentru un Cod de reducere este de 100 de Simply Points (echivalentul a 5 Lei brut).
      8. Punctele Simply Points sunt creditate numai pentru comenzi de bunuri care depășesc echivalentul a 100 RON brut.
      9. Prețul minim de achiziție al unui Articol realizat cu ajutorul Simply Points nu poate fi mai mic de 201 RON brut.
      10. Valoarea Simply Points acordate poate crește temporar în timpul unor acțiuni speciale sau oferte promoționale.
      11. Participantul poate genera, pentru Punctele virtuale acordate, un cod de reducere cu o valoare maximă de 200 RON brut, care poate fi utilizat în magazinul online. Participantul trebuie mai întâi să se conecteze la contul său de participant și apoi, în coșul de cumpărături, să declare utilizarea unei părți sau a tuturor Punctelor virtuale Simply Points pe care le poate folosi pentru a le converti într-un cod de reducere sau să facă o conversie în coșul de cumpărături din Magazinul online și să genereze un cupon cu valoarea aleasă.
      12. Cupoanele de reducere create în urma conversiei de Virtual Simply Points nu vor fi cumulative.
      13. Cupoanele de reducere obținute de către Participant sunt cupoane unice și nu se cumulează între ele. Participantul poate utiliza un singur Cupon de Reducere pentru fiecare comandă efectuată în Magazinul Online. Restricția descrisă mai sus nu exclude posibilitatea de a utiliza în cadrul aceleiași comenzi un Cupon de Reducere și un cupon generat de către Participant datorită Simply Points-urilor sale.
      14. Punctele virtuale sunt valabile timp de 500 de zile din momentul în care au fost acordate, dar nu mai mult decât până la sfârșitul Programului de loialitate.
      15. Punctele virtuale se acordă și în cadrul promoțiilor și concursurilor organizate de Simply SRL, în conformitate cu termenii și condițiile specificate în acestea. Pentru evitarea oricăror îndoieli, se convine că Codurile de Reducere rezultate în urma conversiei din Puncte Virtuale nu sunt cumulative cu alte coduri de reducere sau promoții, cu excepția cazului în care regulamentul unei anumite promoții sau coduri de reducere prevede altfel.
      16. Punctele Simply Points vor fi creditate automat odată ce comanda a fost finalizată în totalitate, în funcție de statusul din Magazinul online.
      17. în cazul în care Participantul se retrage din contractul de cumpărare a Produselor achiziționate de el/ea în Magazinul Online sau anulează comanda plasată de el/ea, Punctele Virtuale acordate Participantului pentru efectuarea unei astfel de achiziții vor fi anulate. În cazul descris mai sus, în cazul în care o parte din plata Produselor a fost efectuată de către Participant folosind un cod de reducere generat de către Participant prin conversia Punctelor Virtuale deținute anterior, valoarea acestuia va fi rambursată sub formă de Puncte Virtuale în contul Participantului. În cazul în care Participantul se retrage sau anulează o comandă, dar utilizează Punctele virtuale primite pentru aceasta înainte de anularea ei, soldul de Puncte virtuale al Participantului va fi redus cu echivalentul Punctelor virtuale pe care le-a primit în cadrul comenzii anulate. În situația descrisă în propoziția anterioară, soldul de Puncte virtuale al Participantului poate deveni negativ (sub zero) dacă soldul actual de Puncte virtuale al Participantului este mai mic decât numărul de Puncte virtuale anulate. Orice puncte virtuale suplimentare acordate participantului vor fi mai întâi creditate pentru a reface soldul de puncte virtuale al participantului la valoarea "0".
      18. Participantul poate utiliza personal Punctele virtuale numai în perioada de valabilitate. El/ea nu poate ceda puncte unui alt Participant.
      19. Utilizarea punctelor virtuale reduce soldul de puncte virtuale din contul participantului cu valoarea punctelor virtuale utilizate. Reducerea soldului are loc în momentul conversiei punctelor într-un cod de reducere.
      20. Participantul nu are dreptul de a solicita conversia punctelor virtuale în bani sau în fonduri de carduri cadou.
      21. Punctele virtuale nu sunt creditate în cazul în care Participantul achiziționează un singur produs cu o valoare mai mică de 10 RON brut.
      22. Datorită faptului că moneda virtuală este acordată Participanților exclusiv pentru achizițiile cu amănuntul de bunuri, Organizatorul are dreptul de a nu acorda Participantului niciun punct virtual pentru o anumită achiziție sau de a reduce soldul de puncte virtuale al Participantului cu suma punctelor virtuale acordate acestuia pentru o astfel de achiziție în cazul în care natura unei astfel de achiziții are caracteristicile unei achiziții în vrac. În cazul descris în propoziția anterioară, dispozițiile alin. 4 paragraful 14 din Reguli și reglementări se aplică.
      §5 Reclamații
        1. Un participant are dreptul de a face o reclamație cu privire la funcționarea sistemului de loialitate.
        2. Reclamațiile privind sistemul pot fi transmise prin e-mail la adresa shop@simplybuy.ro
        3. Plângerea trebuie să conțină numele și prenumele participantului, adresa de e-mail a participantului, precum și o descriere detaliată și indicarea motivului plângerii.
        4. SimplyBuy SRL va răspunde plângerii în termen de paisprezece zile de la depunerea acesteia.
        5. Fiecare plângere va fi analizată în conformitate cu dispozițiile prezentului Regulament și cu dispozițiile legale general aplicabile.

        §6 Tipul, domeniul de aplicare și condițiile de furnizare a serviciilor electronice

        1. SimplyBuy SRL (Furnizorul de servicii) oferă următoarele servicii gratuite prin intermediul Magazinului online: crearea și utilizarea unui Cont de participant, un serviciu care permite utilizarea punctelor virtuale prin intermediul Magazinului online.
        2. Clientul poate utiliza serviciile disponibile prin intermediul magazinului online, sub rezerva condițiilor tehnice ale sistemului TIC menționate mai jos.
        3. Utilizarea corectă a serviciilor este condiționată de faptul că clientul dispune de un sistem TIC care îndeplinește următoarele cerințe tehnice minime:
        4. cu acces la internet;
        5. cu Mozilla Firefox versiunea 4.0 sau o versiune ulterioară, Internet Explorer versiunea 8 sau o versiune ulterioară, Chrome versiunea 5 sau o versiune ulterioară, Safari versiunea 5 sau o versiune ulterioară sau orice alt browser compatibil instalat;
        6. cu JavaScript activat în browserul dumneavoastră;
        7. să aibă un cont de e-mail actual, activ și corect configurat.
        8. O condiție pentru utilizarea serviciilor este să permiteți instalarea de cookie-uri. Informații detaliate despre modulele cookie utilizate pe site-ul web, inclusiv în cadrul furnizării serviciilor, sunt disponibile în Politica de confidențialitate și utilizarea modulelor cookie.
        9. Furnizarea de conținut ilegal este interzisă destinatarilor serviciilor.
        10. Furnizorul de servicii asigură accesul la informații actualizate privind riscurile specifice asociate utilizării serviciului furnizat pe cale electronică; funcția și scopul software-ului sau al datelor care nu fac parte din conținutul serviciului, introduse în sistemul TIC utilizat de către furnizorul de servicii, la cererea destinatarului serviciului, transmise pe cale electronică la adresa electronică a furnizorului de servicii.
        11. Începerea de către Client a utilizării serviciilor care fac obiectul Termenilor și Condițiilor echivalează cu încheierea unui contract de furnizare de servicii disponibile pe cale electronică prin intermediul Site-ului, fără a fi necesară întocmirea unui contract separat. În cazul încetării utilizării serviciilor puse la dispoziție prin intermediul Site-ului (retragerea din Programul de fidelizare sau încetarea acestuia), acordul de furnizare de servicii prin mijloace electronice încetează automat fără a fi necesară o declarație suplimentară. Serviciile menționate mai sus sunt prestate la cererea individuală a Clientului, pe care acesta o poate iniția și rezilia în orice moment.
        12. Orice reclamație cu privire la serviciile furnizate pe cale electronică de către furnizorul de servicii trebuie să fie raportată la adresa furnizorului de servicii în termen de paisprezece zile de la momentul în care motivele reclamației devin evidente. Dispozițiile § 6 intitulat Reclamații se aplică în mod corespunzător notificării reclamației, examinării acesteia.
        §7 Date cu caracter personal
          1. Operatorul datelor cu caracter personal ale Participanților în sensul prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor; Jurnalul Oficial al UE L 119, p. 1) - denumit în continuare "RODO" - este Furnizorul de servicii ( SimplyBuy SRL).
          2. Datele cu caracter personal ale Participanților furnizate de către aceștia în Formularul de înscriere sau modificate ulterior de către aceștia pe SimplyBuy.ro vor fi prelucrate în conformitate cu măsurile de securitate adecvate și cu legislația în vigoare privind protecția datelor, în vederea derulării Programului de loialitate.
          3. Atunci când prelucrează datele cu caracter personal ale participanților, operatorul aplică, ținând seama de principiile prevăzute la articolul 5 din RODO, principiile legalității, echității și transparenței, limitării scopului, reducerii la minimum a datelor, exactității, limitării stocării și integrității și confidențialității.
          4. Operatorul de date va prelucra datele cu caracter personal ale Clientului numai în măsura în care este necesar:
          5. în scopul trimiterii de informații comerciale prin mijloace electronice, pe baza consimțământului liber exprimat al participantului (în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (a) din DPA);
          6. pentru executarea contractului, în măsura în care acest lucru este necesar pentru programul la care participă participantul (în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (b) din DPA);
          7. pentru a respecta obligațiile legale în temeiul legislației general aplicabile care revin operatorului, în special în scopuri contabile și fiscale [în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (c) din DPA];
          8. în scopuri de arhivare pentru salvgardarea informațiilor, inclusiv pentru îndeplinirea obligațiilor de răspundere în temeiul RODO, care reprezintă un interes legitim al operatorului [temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) din RODO];
          9. în scopul stabilirii, investigării sau apărării împotriva cererilor de despăgubire în urmărirea interesului nostru legitim de a face acest lucru (baza în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) din DPA);
          10. SimplyBuy SRL distinge și marchează în mod corespunzător datele cu caracter personal necesare pentru furnizarea serviciului. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară; cu toate acestea, refuzul de a furniza datele astfel marcate face imposibilă aderarea și participarea la Program.
          11. Participantul are dreptul de a se opune în orice moment prelucrării datelor sale cu caracter personal descrise mai sus. În cazul în care se ridică o obiecție, operatorul va înceta să prelucreze datele cu caracter personal în aceste scopuri, cu excepția cazului în care operatorul poate demonstra că există motive legitime și valabile în legătură cu datele cu caracter personal ale destinatarului care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților acestuia, sau că datele destinatarului sunt necesare pentru o eventuală stabilire, investigare sau apărare a pretențiilor operatorului.
          12. Un participant care și-a dat consimțământul pentru furnizarea de informații comerciale prin mijloace electronice are dreptul de a-și retrage în orice moment consimțământul exprimat anterior cu privire la prelucrarea datelor. În cazul în care consimțământul exprimat anterior este retras, operatorul va înceta prelucrarea datelor în acest scop. Retragerea consimțământului nu va afecta compatibilitatea prelucrării datelor participantului înregistrat care a fost efectuată pe baza consimțământului dat înainte de retragerea acestuia. Retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal echivalează cu renunțarea la participarea la Programul de fidelizare.
          13. Datele cu caracter personal ale Participanților care rezultă dintr-un acord încheiat vor fi prelucrate pe perioada în care pot apărea pretenții legate de acel acord, respectiv pe perioada de prescripție a pretențiilor sau, respectiv, pe perioada justificată de necesitatea de a ține evidența contabilă în conformitate cu prevederile legale. În același timp, administratorul informează că perioada de prescripție a creanțelor este descrisă la articolul 118 din Codul civil, cu excepția cazului în care se aplică o dispoziție specială într-un anumit caz. La rândul său, articolul 74 alineatul (2) punctul 4 din Legea contabilității descrie perioada prevăzută de lege pentru obligația administratorului de a păstra evidența contabilă.
          14. Datele cu caracter personal ale participanților pot fi divulgate partenerilor administratorului, adică societăților cu care administratorul colaborează prin gruparea de produse sau servicii. De asemenea, datele cu caracter personal ale participanților pot fi accesate de către subcontractanții administratorului (împuterniciți), și anume entitățile care oferă asistență în materie de consultanță, consiliere, audit, asistență juridică, fiscală și contabilă, care operează sisteme TIC și furnizează servicii IT, în măsura în care acest lucru este necesar în scopul prelucrării descrise mai sus.
          15. Administratorul nu ia decizii cu privire la datele cu caracter personal ale participanților prin mijloace automatizate.
          16. În conformitate cu RODO, fiecare Participant are dreptul de a:
          17. să aibă acces la datele sale și să primească o copie a datelor sale;
          18. să își rectifice (modifice) datele;
          19. la ștergerea datelor, la restricționarea prelucrării datelor;
          20. de a se opune prelucrării datelor;
          21. la portabilitatea datelor;
          22. la depunerea unei plângeri la autoritatea de supraveghere - președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal.
          §8 Prevederi finale
            1. SimplyBuy SRL își rezervă dreptul de a rezilia Programul în orice moment, fără a fi nevoită să prezinte motive, cu un preaviz de o lună. Notificarea privind încetarea programului se va face prin intermediul Magazinului online și prin mijloacele de comunicare prevăzute în acești Termeni și Condiții cu Participanții. Participantul va avea dreptul de a utiliza Punctele virtuale pe care le poate folosi, pe perioada de valabilitate a acestora, așa cum este prevăzut în prezentul Regulament. În cazul în care Participantul nu utilizează Punctele Virtuale înainte de termenul de expirare a Programului, Punctele Virtuale vor fi pierdute, iar Participantul nu va avea nicio pretenție față de SimplyBuy pentru neutilizarea acestora.
            2. Participantul poate comunica cu SimplyBuy SRL prin intermediul adresei de e-mail shop@simplybuy.ro.
            3. SimplyBuy SRL va furniza, la cererea Participanților, orice informații privind funcționarea Programului de fidelizare.
            4. Tarifele de convorbire ale SimplyBuy SRL, prevăzute la punctul 2 de mai sus, de la telefoane fixe - tarif ca pentru un apel local; de la telefoane mobile - tarif conform listei de prețuri a operatorului rețelei mobile respective.
            5. SimplyBuy SRL (Furnizorul de servicii) va furniza servicii electronice în conformitate cu Regulamentul. Prezentul regulament este un regulament în sensul articolului 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice.
            6. SimplyBuy SRL își rezervă dreptul de a modifica conținutul prezentului Regulament din motive importante, cum ar fi
            7. necesitatea de a adapta Regulamentul la reglementările legale în vigoare;
            8. necesitatea de a adapta Termenii și Condițiile la recomandările, ordinele, hotărârile, dispozițiile, interpretările, orientările sau deciziile emise de autoritățile publice;
            9. necesitatea de a modifica condițiile tehnice de furnizare a serviciilor prin mijloace electronice;
            10. necesitatea de a elimina ambiguitățile, erorile sau greșelile de redactare care ar fi putut apărea în Reguli și reglementări;
            11. actualizarea detaliilor de contact sau a linkurilor furnizate în Termeni și condiții;
            12. pentru a preveni abuzurile.
            13. În cazul unor modificări ale Termenilor și Condițiilor, SimplyBuy SRL. va informa Participanții cu privire la aceste modificări, prin e-mail, precum și va pune la dispoziție noul text al Termenilor și Condițiilor pe site-ul web al Programului. Modificările vor intra în vigoare pentru Participant în termen de 30 de zile de la data afișării Regulamentului pe site-ul web al Magazinului online. Până la expirarea acestei perioade, Participantul își va exercita toate drepturile prevăzute de regulile anterioare.
            14. În cazul în care anumite prevederi ale prezentului Regulament sunt declarate nevalabile sau ineficiente în modul prevăzut de lege, acest lucru nu afectează valabilitatea sau eficiența celorlalte prevederi ale acestuia. Dispoziția nevalabilă va fi înlocuită cu regula care se apropie cel mai mult de scopul dispoziției nevalabile și de prezentele Reguli și Condiții în ansamblul lor.
            15. Regulile sunt puse la dispoziție în mod gratuit prin intermediul site-ului www.SimplyBuy.ro.
            16. Toate informațiile, datele și materialele puse la dispoziția Participanților de către SimplyBuy în legătură cu participarea lor la Programul de Fidelizare (inclusiv, dar fără a se limita la nume, logo-uri, lista de prețuri, precum și grafica, schema de culori și aspectul site-ului web) și toate celelalte drepturi de proprietate intangibilă legate de conținutul Programului de Fidelizare, inclusiv, dar fără a se limita la. inclusiv, dar fără a se limita la, lucrări, drepturi de marcă, drepturi de bază de date aparțin SimplyBuy sau entităților cu care SimplyBuy a încheiat acordurile relevante și sunt protejate de drepturi de autor, drepturi de marcă, drepturi de bază de date sau alte drepturi de proprietate intelectuală.